יום שלישי, 15 ביולי 2008

מצלמות אבטחה בגני ילדים

לאור מקרי ההתעללות, שנחשפו לאחרונה באמצעי התקשורת השונים, מצד המטפלות ואו הגננות בגני הילדים. התקנת מצלמות אבטחה בגני הילדים נהפכה להיות יותר פופולארית בקרב ההורים והגננות. ראשית, התקנת מצלמות אבטחה בגן הילדים משמשת כפתרון לפיקוח עבור הגננת וההורים, להלן מספר היתרונות להתקנת מערכת אבטחה בגני הילדים:
התקנת מערכת אבטחה מאפשרת להורים לצפות ולחוש את החוויות של ילדיהם בגן במשך שעות היום. כמו כן, מאפשרת להורה הצצה על הילד בשעה שאינו לידו.
מערכת האבטחה מעניקה ביטחון ושקט נפשי רב להורים בזמן שילדיהם שוהים בגן הילדים.
התקנת מצלמות אבטחה מאפשרת לבצע מעקב לאורך כל שעות היממה לא רק בשעות פעילות הגן וכך, מספקת הגנה וכאמצעי הרתעה מפני פורצים.
מערכת אבטחה מאפשרת לגננת להוכיח את איכותו של הגן בזמן אמת ולעלות את ערכו בקרב ההורים.
התקנת מצלמות אבטחה בגן הילדים מעידה על אמינות, אחריות (אין לגן או לגננת מה להסתיר), פתיחות ורמת פיקוח גבוהה.
מצלמות האבטחה מאפשרות להורים להתרשם מהיחס האנושי והחם של צוות הגן וכמו כן, להתרשם מהרגלי האכילה, הרגלי המשחק, הרגלי השינה, הרגלי הלמידה, ההתנהגות בחצר של הילד ובפעילויות השונות המתרחשות בגן.
מערכת האבטחה מקליטה את האירועים המתרחשים בגן הילדים וכך, ניתן לצפות בחומר המוקלט מהעבר.
התקנת מצלמות אבטחה בגן מאפשרת תיעוד פעילות פדגוגית לצורך שימוש בהשתלמויות של צוות הגן.
מערכת האבטחה מאפשרת לגננת להשגיח ולפקח על עובדיה כאשר אינה נמצאת בגן הילדים ולוודא, שהעבודה אכן נעשית כראוי .
התקנת מצלמות אבטחה בגן משמשת כאמצעי הרתעה עבור עובדים סוררים.
אפשרות הצפייה בנעשה מרחוק בגן, מאובטחת באמצעות שם משתמש וסיסמא וניתן לצפות במתרחש מכל מקום בעולם (למשל: כאשר ההורה נמצא בחו"ל).
בעזרת מערכת האבטחה ניתן, לצפות בגן הילדים באמצעות רשת האינטרנט כמו כן, בשוק קיימות מערכות אבטחה המאפשרות צפייה גם דרך פלאפון דור שלישי או במחשב כף יד.
לסיכום, כיום כאשר מותקנות מצלמות אבטחה כמעט בכל מקום ומתעדות את במתרחש, בין אם מדובר בחנויות, בפיצוציות, במשרדים, במפעלים, בשדות תעופה,בכבישים, בבנקים, בחוף הים, בקניונים,בבתים פרטיים וכד'. אין ספק, שלאור מיקרי ההתעללות שנחשפו בתקשורת, התקנת מצלמות אבטחה בגני הילדים יכולה, לתרום אף יותר, מהתקנת מצלמות אבטחה במקומות אחרים.

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

לא מצויין כאן, אבל המאמר נכתב ע"י בן מרינגר מחברת ב.מ קומויז'ן בע"מ להלן קישור למאמר המקורי:
מהן היתרונות של התקנת מצלמות אבטחה בגני הילדים?